keskiviikko 29. syyskuuta 2010

Ostoksia ja tunnustus! :D

Heippa ihaNaiset, on ollu nyt vähän taukoa taas :/ oltiin viikonloppu reissussa ja maanantai ja tiistai meni ihan hujauksessa ohi niin että nyt vasta ehdin postata.. Eikä tääkään mikään hieno postaus tuu olemaan, kunhan esittelen viime torstain ostoksia, ja perjantain kirppislöydöt (käytiin viemässä kamaa kirppikselle ja tietty löydettiin ite jotain).. Ja nää kuvat on ehkä huonoimmat ikinä.. Mutta koittakaa kestää tää! :D
Neidille ostin torstaina pipon, parit lapaset ja parit sukkikset - kaikki erittäinkin tarpeellisia! :)
Vihdoin korkkarit mulle, jes! ;) Mä oon aina rakastanut korkkareita ja nuorempana käytinkin aika paljon niitä, mutta sit mulle tuli kauhee kriisi siitä, että oon "liian pitkä" enkä oo enää moneen vuoteen käyttäny muuta kun ihan matalia kenkiä (koska en tykkää yhtään sellasista minikoroista - kunnon korot tai ei ollenkaan! :D), mutta nyt viime aikoina oon ihan sikana pohtinu asiaa ja päätin rohkaistua ja vaan alkaa käyttää korkoja, nää löysin sopivasti alennuksesta, ja siis nää on heti sellaset 9cm, eli mä tosiaan olen pitkä näillä, mut ei se mitään, oon happy! :D
Ja sitten perjantaina ennen kun lähettii reissuun, niin käytiin tosiaan viemässä kirppikselle kamaa ja mitäs mä sieltä löysinkään:
toiset korkkarit! :D Nää oli ihan pakko ostaa koska sisko osti nää joku aika sit mustina ja oon siitä saakka haaveillu samanlaisista, mutta en viittiny ostaa kun oli sen verran kalliit, mikä onnen päivä olikaa löytää nää siis kirppikseltä! ;) Nää tosin oli ruskeet eikä mustat, mutta nää tais olla ihan uudet (ei mitään käytön jälkeä edes pohjissa!) ja hinta vaan 5,90 joten pakkohan nää oli ottaa! Tän jälkeen olin vielä enemmän happy; kahdet korkkarit ja suunnilleen alle yhtien hinnalla! :D
Ja bonuksena vielä neidille pulkka.. :) Tää on päässyt jo kovaan käyttöön, kun on odottanu varastoon tai johonkin säilytykseen menoa niin neiti on jo istuskellu tässä ihan innoissaan, viihtyy pitkään! :D Talvella voidaan sit tehdä koiran kanssa lenkit pulkalla! ;)

Ja sitten ihan toiseen aiheeseen, saatiin meinaan ihka eka tunnustus Annalta (Onnellinen päivä!) jee jee, ihanaa saada kiitosta näistä meiän höpinöistä ym, joku siis tykkää, kiitos! :D
Ja säännöt on siis nää:

1. Anna tunnustus eteenpäin viidelle bloggaajalle, joista pidät ja jotka inspiroivat
2. Listaa kolme itselle rakasta asiaa
3. Laita näytille kuva asiasta jota rakastat ja selitä miksi
 
1. Onnellinen päivä! En tiiä voinko antaa tän samalle takas, mutta annan silti, koska tää on ihan suosikki blogi, oon seurannu tätä ihan alusta asti, ja jatkossakin aion seurata! :D
Koti kainuunkadulla, tää on niin ihana, päivityksiä tulee usein, todellakin inspiroivia kuvia ja ytimekkäitä tekstejä, luv it! :D
Magicpoks rentoa ja aitoa meininkiä, sopivasti vauva- ja koiraelämää, ja jotain muutakin lisäks! :)
Ipanalipasto, tää on yks ekoista blogeista mitä aloin seurata, saa hyviä vinkkejä lastenvaateisiin ym juttuihin, ja ylipääään tosi kiva blogi. :)
Womppis, huumorin kukka kaunein kukka! ;D

2. Nää nyt on ehkä vähän imelät vastaukset, mut sori, oon vaan rehellinen, rakastan toki kaikkea muutakin! :D

-mun ikkarioma perhe (eli neiti ja koira) :D
-kaikki kaunis (kuvat, kirjat, vaatteet, esineet, luonto, ihmiset... :D)
-kävely, mikään ei pidä mua niin kasassa, järkeä päässä, mieltä virkeänä, ja kroppaa edes jotenkin kuosissa, kuin ainainen kävely joka paikkaan, plus koiran kanssa lenkit! :)

3. Tää nyt on aika vaikea, kun en halua mitään kauheen henkilökohtasta kuvaa tänne laittaa, niin laitanpas sitten tämän:
koska mä vaan rakastan niin paljon kirjoja ja lukemista, tässä muutama lemppareista.. :)

Nonniin siinäpäs se tältä erää, palaillaan, mä lähen tästä jatkamaan touhuja! :)

- Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni - jätä kommentti! :)