tiistai 14. syyskuuta 2010

Sairastelua...

Noniin, pitihän se arvata, nyt oon jo ihan kunnolla kipee! :( Eli tää päivä on vaan sairasteltu kotona, eikä se mun isäkään sit tullut, kun ei ymmärrettävistä syistä halua tartuntaa kun on menossa reissuun huomenna.. Mutta onneks on kasa herkkuja ollu, eli oon vaan syöny, oon todennu jo aikoja sitten herkut parhaaks flunssalääkkeeks! :D Ja oon vähän käsityötäkin (eli sitä myssyä) saanu tehtyä, niin siis enhän mä sitä sillon jaksanutkaan tehä, kun siitä kirjotin täällä.. :) Mutta hitaasti hyvä (tai edes kohtalainen) tulee, eikö? ;) Mutta tää oli nyt vaan tällänen pikapostaus, joku toinen päivä sitten lisää..

Loppuun vielä tällänen "tunnelmakuva" kesältä, koska mun mielestä postaukset on ihan tylsiä jos niissä ei oo yhtään kuvaa! :D

Hyvät yöt kaikille!


- Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni - jätä kommentti! :)