maanantai 13. syyskuuta 2010

Ostoslistalla

Nyt kun syksy ja talvi on ihan oikeesti tulossa, niin oon alkanut huomaamaan, että neidin vaatekaapissa on monia aukkoja, jo senkin takia, etä monet vaatteet on just jäänyt pieniksi ja sitten se, että ne on melkein kaikki kesävaatteita.. Ehdoton must mitä meidän pitää saada on villalegginsit/damaskit/housut, millä nimellä niitä nyt kutsuukin. :) Olis kiva,ett ne ei maksais ihan älyttömiä summia, mutta edes niitä kalliita ei oo tullu oikein vastaan, sellasia mitä tarvitaan. :( Ne on niin pakko olla, koska niitä voi sit käyttää esim. sukkahousujen päällä jos on takki ja hame! :) Sillei mulla aina oli lapsena, ja se oli ihanaa, ehdottomasti haluun (ja tarviin) sellaset myös neidille! :D Saa siis vinkata jos tietää mistä löytyis hyviä! Ja sitten muutenkin kaikkia asusteita, talvikamppeita, kuten pipoja ja hanskoja, villapuku.. Ja toinen must olis huppari, neidillä on vaan sellasia ohuita, vähän siistimpiä neuletakkeja, ei mitään kunnon hupparia, paitsi mun tekemä sellanen paksu ja ilman vetoketjua oleva teddyhuppari, mikä ei kaikkein käytännöllisin ole.. :) Niin ja jostain kumman syystä meillä on alkanu kasaantua neidille paitoja, mutta bodyt vähentyny, joten jotain perusbodeja pitäis kanssa hankkia.. Sellasta siis ainekin. :) Tuli vähän pitkä sepustus pakkohankinnoista, ja jos vielä listais ne mitä haluisin ni se olis kokonaan eri juttu! :D

Sitten ihan toiseen aiheeseen, tänään oon tuntenut olevani kunnon äiti ;) oon saanu paljon aikaa, niinku normaalit äidit varmaan joka päivä lastenhoidon ohessa, mutta mulle se on vähän vaikeempi juttu, ja oon siis tosi ilonen, että tänään oon ollut reipas. ;D Mutta sit niitä huonoja uutisia, oon tulossa kipeeks, kammottava kurkkukipu, päänsärkyä ja palelua, sitä perus ja niin inhottavaa! :/

Tänään oisin halunnu mennä nukkumaan suunnilleen puol kaheksalta, mutta tässä mä edelleen oon ja kirjotan, nyt sit vaan minttuteetä ja hunajaa kurkkukivun taltuttamiseks ja sitten peiton alle nukkumaan! Huomenna illalla tulee mun (ja myös Marian tietysti :D) isä meille yhdeks yöks, kun jatkaa tästä sitten keskiviikkoaamulla matkaa, ihan kiva, neitikin saa viettää taas vähän laatuaikaa vaarin kanssa.. :)

- Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni - jätä kommentti! :)