maanantai 1. marraskuuta 2010

011110

Ensimmäinen marraskuuta, wow, vähän aika kuluu taas nopeesti! :D Ei mulla oikeestaan mitään erikoista asiaa ollut, keräilen tässä voimia (eli oon keränny koko päivän) josko jaksais siivota tän kämpän.. ;) Huomenna meinaa tulee tänne neitosen mummu, eli meijän äiti, niin oishan se kohteliasta jos ei sotkut vyöryis ovella vastaan. Mutta tähän mennessä oon siis saanu laitettua tiskikoneen päälle ja, that´s it, en muuta. ;D

Joo, alan kyllä ihan just oikeasti touhuumaan, mutta tulinpas tänne nyt näyttämään pari purkkia mitkä meille on kotiutunu.. :) Oon unohtanut aikasemmin laittaa tänne kuvan (näinkin tärkeästä asiasta :D) vaikka nää on ollu jo muutaman viikon.. Elikkä noi pikku myy-purkit (vai onkohan toi mymmeli tai joku?) on Anttilasta ostettu, kun ne oli siellä tarjouksessa, ja tollasta teepussi-lokerikkoa meillä ei ees ollut, ja toi kahvipurkki pääty kaakaopurkiks. Sitten toi Kellogg´s purkki oli ihan pakko saada! Arvatkaa seisoinko kauan siellä Cittarin hyllyjen välissä ja mietin minkä purkin otan, olisin halunnut kaikki! :D Ja siis toihan oli sellanen, et jos ostaa kaksi Kellogg´s muropakettia niin saa tollasen purkin.. Päädyin lopulta tohon, koska toi väri on siis aivan syötävän ihana, rakastan tota väriä hirmusesti! :) Mietin myös, että meen hakemaan vähintään sen vaaleanpunasen kanssa, mutta sit tulin järkiini, mulla olis meinaa sit neljä pakettii muroja, enkä oikeestan edes syö muroja. :D

Mahtavaa marrakuuta kaikille! :)
- Johanna

2 kommenttia:

  1. Voi nuo Mymmelipurkit... oon ihan rakatunut! Mutta ne ei sovi yhteen MINKÄÄN kanssa meidän sisustuksessa! Pitää katsoa, joko uhmaan vähän lastenhuoneen värejä ja ostan sinne pari (Mihin takoitukseen? No ei kai sillä oo niin väliä ;D) tai sitten kummitytölle lahjaksi.

    Kelloggseja käyn ostamssa heti tilipäivänä, oon päättänyt että haluan sen punaisen purkin. Mun tuurilla just ne on tietty loppu... :D

    VastaaPoista
  2. Aha se oli Mymmeli, no kiitti tiedosta, niin mä vähän arvelinki mut sit ajattelin jos ne onkin vaa tehny jonku erikoisen version myystä :D Joo siis ei noi purkit sovi meilläkään yhteen yhtään minkään kanssa, mut so what, ei meillä sovi oikeen mikää muukaa ;P Ja joo kannattaa käydä ostaa Kellogg´seja, toivottavasti löytyy viel sit punasta! :)

    VastaaPoista

Piristä päivääni - jätä kommentti! :)