perjantai 5. marraskuuta 2010

My new baby

Moikka moi taas "pitkästä" aikaa! :)

Mummu, tai äiti, miten vaan, oli siis meillä tiistaista torstaihin, ja oli kyllä kivaa! :) Sain aika paljon lepäillä ja tehdä mitä halusin, kun mummu niin onneissaan halusi hoitaa neitiä, oli kyllä kivaa vaihtelua! :D Toki myös siivottiin ja tehtiin ruokaa, pelailtiin ym.. Mutta, se -ei vähiten kiva- juttu tässä vierailussa oli se, että sain mun etukäteis-joululahjan, ja se on mun ihan uus rakas! ;D
Tittidii! :D Se on mun tehosekotin-vauveli! ;) Oon niin pitkään halunnu tollasta, ja nyt se on mun (okei oisin ykkösvaihtoehtona halunnu sen lilan, mut se oli kai loppu jokapaikast - ei se mitään, tää frutti pearl white oli kakkosvaihtoehto :D) ja pääsee niin käyttöön koko ajan, tästä lähtien smoothiet ja pirtelöt ja kaikki voi tehä himassa! :) Tokihan tällä voi tehä myös vauvanruokaa, murskata jäitä, kastikkeita, pieniä taikinoita... Kokeiltiin jo esim tollasta mustikka-smoothieta, mihin tuli siis mustikoita, maustamatonta jugurttia, kauraleseitä ja hunajaa (vinkin otin itseasiassa Kotivinkki-lehdestä).. :)
Sitten niitä ruokia.. Tehtiin mm. tonnikalapitsaa (ylläripylläri et mun luona tehdään pitsaa :D), ja se oli ihan sairaan hyvää! Laitettiin siihen tonnikalaa, maustekurkkuja, kirsikkatomaatteja, aurajuustoa ja emmental-juustoraastetta, nami nami, kannattaa kokeilla! :D

Mut eipä tähän hätään muuta, hyvät viikonloput kaikille! :)

- Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni - jätä kommentti! :)