tiistai 30. marraskuuta 2010

Lahjuksia ;)

Sain viikko sitten (?) äidiltäni "pikkujoululahjaksi" tämmösen hauskan nostalgisen laulukirjan :)
 Neiti sai mummulta tommosen pienen eläinkirjan, (oli pakko laittaa norsuaukeamasta tänne kuva kun se oli niin sulonen! :D) Tää oli hyvä kun neiti tykkää lueskella kirjoja mutta ohuet sivut tuppaa vielä repeytymään..
 Siskolta mä sain tommosen ihanan pussukan, näitä ei voi koskaan olla liikaa, ja olin vaikuttunu kuinka siististi toi on tehty! ;) Tää oli siis jättekiva, kiitti sisko! :D
Sit jo muutama viikko sitten sain "hoitopalkkioks" siskolta jotain aivan ihanaa, oon vieläki ihan fiilareissa! :D Eli siis itetehdyt neuvolakortinkannet, mitkä oon siis jo pitkään halunnu tehdä tai ostaa, ja nyt ne on mun jejee! ;) Ja noissa oli sit tarkotuksena et saan viel ite koristella ja vaikka kirjailla ym niitä viel oman makuni mukaan, ihanaa! :) Toi kangaskin oli tosi ihana, en ois voinu paremmin valita :D

 Siinäpä nuo oli ja eipä muuta tällä kertaa, unten maat alkaa jo kutsua! :)

-Johanna




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni - jätä kommentti! :)