keskiviikko 5. tammikuuta 2011

Päätöksiä..

Tilasin hennesin alesta muutamia juttuja, eilen kävin hakemassa ne ja päädyin pitämään vaan yhdet kengät.. Muut oli joko liian isoja tai muuten vaan huonoja, en oo nähtävästi kauheen hyvä nettishoppailussa, tulee vaan pettymyksiä.. :) Paitsi että säästy rahaa! :D Eiku hups, kyllähän mä pidin myös pinkit leopardiservetit :D niistä unohdin kuvankin ottaa..
Tänään tein ihan sairaan hyvää kasvissosekeittoa, porkkanaa, perunaa, selleriä, kermaa, herbamarea ja valkopippuria, NAMNAM! :D Ton ei ollu tarkotus olla mikään laihdutusruoka vaan että söisin enempi noita vihanneksia, kasviksia ja hedelmiä, että älkää ihmetelkö tota kermaa, halusin vaan kokeilla miten hyvin se sopii siihen ja ihan sairaan hyväähän siitä tuli! ;) Myös noiden mausteiden kanssa vähän innostuin, laitoin vaan koko ajan "vähän lisää" mutta just hyvää tuli :D Lisäks sen kaa sit raejuustoa.. (ei muuten siis näytä kauheen herkulliselta - mutta maku oli ihan huippu!) Tosta vois jopa tulla joku mun lempiruoka, haha.
Mä en yleensä tee uuden vuoden -tai minkään muunkaan- lupauksia, mutta tänä vuonna oon tehny niitä ihan urakalla! ;) Tosin en ehkä pidä niitä ihan lupauksina, vaan pikemminkin koitan tässä omaan tahtiini muuttaa elämääni, enkä aio ottaa stressiä jos asiat ei onnistu tms.. Mutta siis, haluutteko kuulla..? ;)
*vähemmän herkkuja (koitan tammikuussa olla ostamatta mitään - juhlia tosin tulossa ja niissä voin syödä.. :)) ja enemmän vihanneksia, kasviksia ja hedelmiä
*alottaa uudestaan tekemään pitkiä päivittäisiä lenkkejä, koska niitä pystyn tekemään rattaiden ja koiran kanssa, mihinkään kuntosalille ja jumppiin en oikein pääse ilman neitiä, ja kotona jumppailusta ei tuu oikein mitään..
*tehä mahollisimman paljon ruokia ym ite (rakastan ruuanlaittoa ja leipomista mutta jotenkin se aina välillä lähtee silti lipsumaan roskaruokaan ja valmisruokiin, mistä en ees oikeesti kauheesti tykkää)
*lopettaa röökinpoltto (tää mua jännittää eniten, mutta eiköhän tästä selvitä, oon kyllä antanu itelleni sellasen lupauksen että jos hermot meinaa mennä ihan kunnolla ni voin polttaa, koska mulla on kokemusta myös siitä kuinka hermostuneeks ym saatan tulla jos tekee hulluna mieli röökii mutten voi polttaa, mutta uskon että tää silti hyvin menee, kunhan ei ota liikoja paineita! :))
*vähemmän tietokonetta, enemmän vaikkapa kirjoja ja käsitöitä (plus tietty neidin ja koiran kanssa leikkimistä - mutta sitä teen aika paljon muutenkin)
*kaikki vähänki ylimääräset tavarat pois (tää on mulle kaikista tärkein lupaus!) - aion käydä koko kämpän läpi huone kerrallaan, aina kun on tilaisuus, käydä ihan joka laatikon ym mihin oon tunkenu kamaa säilöön läpi ja heittää surutta (suurin) osa pois! :) mä en kestä näitä tavaramääriä, haluun oikeesti säilyttää vaan tiettyjä juttuja..
*vähemmän rahaa ruokakauppaan! - viime vuonna mulla meni ylivoimasesti eniten rahaa ruokakauppaan :O kävin siellä suunnillee joka päivä ja ostin vaan mitä mieleen juolhati, ja paljon herkkuja ym - apua, tähän muutos! :D
 *koitan saada asioita tehtyä loppuun, mitä on pitkään pitänyt tai oon halunnut tehdä.. :)

Oiskohan niitä muita..? Jotenkin tuntuu ettei tossa kaikki ollu vielä... :) Onko teillä lupauksia tai suunnitelmia tälle vuodelle? :)

Nyt nukkumaan, huomenna tärkeä päivä! ;) Hyvää yötä!

- Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni - jätä kommentti! :)