torstai 13. tammikuuta 2011

Vko 02/2011

Tällä viikolla ollaan leikitty, syöty, hoidettu kaiken maailman asioita, shoppailtu (ei ois pitäny ehkä ihan noin paljon..) ym.. Ja huomenna, huomenna me lähetään Helsinkiin ja mä meen mun kaverille/neidin kummitädille, ja neiti menee ekaa kertaa yöhoitoon! Siis eka yö ilman neitiä tiedossa!! :O :D Oon samaan aikaan ihan paniikissa ja ihan onneissani ;) Helpottavaa on myös se et neiti menee vaarille (eli mun isälle) ja tykkää siitä vaikka kuinka paljon joten uskon et kaikki menee hyvin, plus sit tietty tää mun kaveri asuu aika lähellä mun iskää.... :P Mutta toivottakaa tsemppiä meiän ekalle yölle erossa toisistamme (jotenkin musta tuntuu että neidiltä se sujuu helpommin kun äidiltä :D). Oikein ihanaa viikonloppua siis kaikille! :)




  No ne liidut. :) Pikkupikkupinnejä neidille :) noi ei niin helposti luisu pois hiuksista kun on niin pienet (yks pinkki pinni päässä kuvaushetkellä :)) ja itelle paksu kovakantinen vihko, minne kerään mun neuleohjeet mitkä tuppaa yleensä lojumaan irtopapereina, tää on ollut pitkään suunnitelmissa hankkia siis... Neidille sukkikset PO.Pista ja mekko/tunika TUTTA JesperJuniorista, molemmat -50%. Itelle farkut (tai mitkä lie jeggingstreggingsleggings systeemit :D) - pakkohankinta... Lisäks jotain neidin synttäreille. (Ps. Todella hyviä kuvia taas!)

Mitäs tykkäsitte? Mites teiän viikko tai viikonloppu suunnitelmat? :) Palaillaan varmaan ens viikolla! :)

- Johanna

3 kommenttia:

  1. Aivan ihana tunika! :)
    -maria-

    VastaaPoista
  2. Hei, sä oot muokannu ulkoasua! Jee!
    Toivottavasti rupeet taas kirjoittamaan, haluisin lukea sun juttuja :)
    -Sisko kulta-

    VastaaPoista
  3. Heh, miten sä heti huomasit?! :D Joo, ajattelin nyt tosiaa kokeilla taas jos vaikka innostuis postailemisesta :) katotaan..
    mitä oot mieltä uudesta "lookista"? ;) alko jotenki kyllästyttää se et kaikki oli niin suurta ja värikästä ym, ni ehkä tänne ois nyt kivempi tullakki kirjottelee.. =)

    VastaaPoista

Piristä päivääni - jätä kommentti! :)