perjantai 7. tammikuuta 2011

Shopping :)

 Eilinen ilta/yö meni kutakuinkin näissä merkeissä; nojatuolissa lukemista ja porkkanat&kurkku + dippi :) Naminami.. Oikeesti mun mielestä dippi on herkkua, mutta menköön noiden kanssa vaikka mulla onkin "herkuton tammikuu" :D sitäpaitsi eihän se muutenkaan mulla niin tarkka oo.. :)
 Tänään käytiin siskon kanssa mummon ja sedän haudoille viemässä kynttilät (setä kuoli tasan vuos sitten, ja mummon hauta on samalla hautausmaalla), ja sitten siskon piti käydä samalla reissulla tyhjentämässä kirppispöytä, joten pääsin kiertämään kirppistä.. Tosin meillä oli vaan pieni hetki aikaa ja kiersin niin hitaasti, etten ehtinyt kiertää kun alle puolet, vähän jai siin mielessä kyllä kaivelemaan kun tuntu löytyvän tänää jotain suunnilleen jokatoiselta pöydältä, mut toisaalta taas, eihän sieltä välttämättä ois enää lopussa löytyny, ja oon kyllä tyytyväinen näihin! :) Eka ostos oli tuttipullo-lelu 0,40€, se kuuluu yhteen leluun mikä me ollaan saatu mutta siitä puuttu toi pullo :D Siitä ei oo parempaa kuvaa (kaikki ihan tärähtäneitä tms) kun toi ylempi, mutta eipä se ehkä niin ketään kiinnostakkaa.. ;)
Ja sitten noi ylläolevat. :) Laukku ei oo läheskään noin kiiltäväpintanen kuin mitä kuvassa näyttää, ja myöskin vähän tummempi oikeesti, se on ehkäpä nahkaa, ainekin vaikuttaa siltä, kestävältä ainekin vaikutti.. :) Se oli 1€. Sitten, noi sandaalit neidille! Oon totaalisen rakastunu noihin, ihan täydelliset, en malta odottaa sitä kun nään noi neidillä käytössä! ;) Ne oli kalleimmat ja 4€. "Crocsit" myöskin neidille, en kyllä näin jälkikäteen ajateltuna tiedä miks ostin ne, koska inhoon crokseja :D Jotenkin vaan ajattelin et ne ois hyvät, ku oli just sen kokosetkin että menee varmaan just kesällä, no, katotaan tuleeko niille käyttöä.. :P Ne oli 2€. Hame on ihana, se on vaaleankeltanen ja siinä on sellasia sydämiä missä on valkoset reunat vaan, keskellä tota keltasta, tajusitteko? :D Siinä oli oikeesti lapussa isompi koko mutta mun mielestä vaikutti niin kireeltä ym, että on varmaan aika nappi kesällä neidille.. :) 2€ myöskin. Ja sitten kevääks pipo, ihan huvittavan näkönen neidin päässä :) Ja se oli 1€. Että mun mielestä aika onnistunu kirppisreissu.. :)

Eilen aamulla (ennen kun IKEA kamat tuli :)) oli neuvola, ja kotimatkalla käytiin nopeesti ostamassa neidin synttäripippaloihin koristeita :) Samalla saatoin eksyä Europehouseen (en oo muuten koskaan aikasemmin uskaltautunu käymään siellä, mulla on ollu ehkä vähän ennakkoluuloja kyseistä paikkaa kohtaan :D) koska siellä oli kaikki tuotteet -50% ja näin siellä mm kaikkee Hello Kitty kamaa :)
Ostinkin sieltä sitten neidille ekan pannan ja ekat pinnit (pinkkiä ja Hello Kittyä tottakai :D) ja ne onkin pitäny ostaa kun sillä ei vielä mitään ollu.. :) Toinen pinni ei oo kuvassa koska se oli sovituksessa just ;) ei muuten panta ainekaan ollu kovin hyvälaatunen koska toinen Hello Kitty lähti jo, tosin se saatto olla aika rajussa käsittelyssä, ja itseasiassa toi on ehkä vähän kivempi ilman sitä toista :P Ja saatiin hei yks Hello Kitty askarteluun tms! :D
Ja sitten, itelleni ostin laukun! :) Toi on ihan mun tyylinen, tai siis että tykkään tosi paljon! :D Eihän toi millään laadulla pilattu oo, mutta eipä ollu kalliskaan, ja on se silti ihana, ihan nappi mun laukku"tarpeisiin".. ;)

Tykkäättekö mun ostoksista? ;)

- Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni - jätä kommentti! :)