keskiviikko 13. lokakuuta 2010

Korvapuustit! :)

Mun on tällä viikolla tehnyt ihan hirveästi mieli leipoa, ja eilen varsinkin tuli hirveä himo leipoa just korvapuusteja, vaikka en ookkaan niitä ite leiponut kun joskus lapsena, muita juttuja oon tietysti leiponut.. :) No nyt oli vielä hyvä syy leipoa, kun meille on viikonloppuna tulossa parikin yövierasta (eri öinä :) ja muutenkin saattaa tulla vieraita käväsemään.. Ja, sitten vielä luin, että tää viikko on valtakunnallinen leivontaviikko! No nyt oli niin pätevä syy ruveta leipomaan, että eikun kauppaan hakemaan tarpeita ja leipomaan! :D Eilen illalla sitten valmistui satsi ihania korvapuustea, vielä olis tarkotus tällä viikolla leipoa ainekin mustikkamuffineja (ostin jo aineet), niitäkään en muuten ole tehnyt aikasemmin - ainoastaan suklaamuffineja.. ;) Mutta ne leivon varmaan vasta perjantaina.

Jos muuten ihmettelette mitä mä täällä tähän aikaan oon kirjottelemassa, niin meillä on rytmit heittänyt taas ihan päin pyllyä, kun neiti on ollut nyt kipeenä ja nukkuu huonosti, itkee ja vaatii huomiota koko ajan.. :( Mutta nyt kyllä se on jo yöunilla, mä vaan jumahdin tähän koneelle, ja viime yön valvomisia muistellen pitäis kyllä kipittää kiireen vilkkaa sänkyyn, vielä kun on mahollisuus! Siispä hyvät yöt kaikille! :)

- Johanna

Ps. Joo mä olen väsynyt, enkä jaksa miettiä mitä kirjotan - sen voi huomata jos jaksaa laskea yllä olevasta kaikki, (eri muodossa olevat) leivonta-sanat! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni - jätä kommentti! :)