perjantai 29. lokakuuta 2010

Shopping...once again ;)

Heipsan, me oltiin sunnuntaista keskiviikkoon Helsingissä, ja oli kyllä ihanaa olla taas siellä! :) Nähtiin vähän tuttuja, oltiin keskustassa ja vähän shoppailtiin.. Tässä siis taas kerran ostoksia :D Nauratti kyllä vähän kun olin jo pitkään odottanut, että kun meen seuraavan kerran sinne niin koluun kaikki mun lempparikaupat läpi ja ostan vaikka mitä! Kuitenki nyt ku pyörin siellä, niin olin sillei, et "en mä tätä raaski ostaa", "onhan tää tästä aika kova hinta", "tarviinko mä tätä todella?", "mietin hetken ja tuun koht ostaa tän jos vielä tekee mieli" ym, enkä sit loppupelis ostanu paljoo mitää, ja ne mitkä sit ostin niin oli sellasia hetken mielijohteesta tehtyjä "tän mä ostan"-juttuja.. ;D

En muuten ottanu YHTÄÄN kuvaa siellä ollessa, joten mennää sit suoraan vaan kotona jälkeenpäin otettuihin ostoskuviin..
 Nää töppöset mun on pitäny ostaa neidille jo aikasemmin, mut nyt sit vast sain ostettua, Jesper Juniorista, eli noi on Jonathanit ja 7,95€..
 Itelle hame Indiskasta, 8,95€ se oli joku kampanja, oikee hinta siis 10,95€ mikä ei sekään kovin paha, mulla on parit ruskeet kengät niin mulla on ollu hakusessa rurkee hame (mieluiten just trikoinen ja suht lyhyt) ja ehkä jotain muitakin vaatteita tai asusteita, näyttää meinaa aika hölmöltä, kun melkein kaikki on yleensä mustaa tai harmaata, ja sit kengät ruskeet.. :D
 Leopardilegginsit ;D Oli ihan pakko ostaa, vaik mua on alkanukki kyllästyttää toi leopardimeininki, kun sitä on nykyää kaikilla ja joka jutussa :/ Mun pahin leopardi-innostus oli joskus muutama vuos sitten, kun sitä ei ollu viel paljon missään, ja sillonki tykkäsin just enimmäkseen laukuissa ym jutuissa siitä, mut noi nyt vaan oli pakko saada :D Ne oli siis MicMaciltä (en todellakaan tajuu miten sinne liikkeesee ees päädyin ;P) ja jotain vajaa 10€.. Ignooratkaa mun sexylegsit ;D niin ja noi sotkut....
 Mahtava kuva taas, toi on sääasema, Lidlistä ja 10€, en oo viel vaan oppinu käyttää sitä, mut muuten hyvä ja tarpeellinen, koska mullahan ei ole sisä- EIKÄ ulkolämpömittaria. ;) Ois vaan ollu mulle parempi joku yksinkertasempi versio, kun tossa on kaikkee muutakin oheistoimintaa, mutta toi nyt iski silmää mulle siellä laarissa.. :D
 Sitten nää onki jo täältä "kotoolta" eli ihan lähi-Cittarista, tutit neidille, ne on hyvä kuulkaas vaihtaa usein, ja noi oli aika hauskat kuvatki! ;)
 Ja koiralle alesta Best Friendin ulkoilutakki, ihan hyvä koska edellinen oli oikeesti vähän liian pinenikokonen eikä pitäny vettä tms.. Tolle vilukissalle (niin siis koiralle) pitäis oikeesti hankkia jotkut töppöset tai kumpparit, mitä niitä nyt koirille on, mutta en tosiaan usko että se niitä suostuis tassuissaan pitämään! :D Se vaan aina talvisin nostelee kinttujaan ja kiljuu loukkaantuneena kun tassut suunnilleen jäätyy maahan kiinni.. :/
Ja nää keittiövälineet nappasin vaarilasta, kun se ei näitä tarvii, muutenkin se olis mun antanu ottaa vaikka mitä, mutta en kaikkee jaksanu tänne himaan raahata, noi vaan on oikeesti aika tarpeellista kamaa (vatkain mulla meni just joku kuukaus sit rikki)..

Noniin eipä muuta tällä kertaa, mitäs ootte mieltä? :) Ja hei vastailkaa ihmeessä tohon kyselyyn tossa sivupalkissa, ei muuta kun pari klikkausta tarvita niin tuun iloseks! ;) Vai onko täällä käyny lukemassa vaan neljä ihmistä..?! :D Hyvät perjantai-illan jatkot kaikille! :)

-Johanna

2 kommenttia:

  1. Meidän koira on kans kauhea diiva, pitäis melkein kengät ostaa, että neidin sopis tuolla ulkona liikkua :D Sillä on semmonen ihan hirveä ite tehty (ainakin näyttää itetehdyltä!) takki. Pitää kyllä neuloa täks talveks joku vähän hienompi...

    Ihanat legginssit! Mä en oo ostanut mitään leopardkuosista ikinä, mutta sukkahousut tai legginssit tekis mieli ostaa. Mulla on vaan tosi paha tapa rikkoa ne aina heti! Just ostin kahet kalliit sukkahousut, pistin toiset jalkaan ja puolen tunnin päästä niissä oli reikä :D

    VastaaPoista
  2. Haha, no toi ei kyllä kauhee diiva oo, vaan pikemminkin liian miehekäs tllasii vaatteisiin ja muihin :D Ainut missä se kulkee ihan ylväänä on heijastinliivi - musta tuntuu että se kuvittelee siinä olevansa joku poliisikoira tms ;)
    Ja kiitti! :) Joo mäki rikon sukkikset aina heti melkein mutta legginsit yleensä pysyy pidempään ehjinä.. :) Mä oon kans vähänkatellu leopardikuosisii sukkiksii, mut ne on sit ollu niin ohkasii, että näyttäisin niis varmaa aika törkeeltä, niin paksumpia odotellessa ostin sit noi leggarit.. :D

    VastaaPoista

Piristä päivääni - jätä kommentti! :)