keskiviikko 6. lokakuuta 2010

Muutamia ihanuuksia! :)

Tähän alkuun jo pahoittelut; tiedossa taas huonolaatusia kuvia pikasesti napsittuina.. :/ :D

Mä ostin jo heinäkuussa maalit, että maalaisin neidin pinnasängyn, mutta ei mulla sit missään vaiheessa ollut aikaa eikä oikein paikkaakaan missä maalata, ja jouduin luovuttamaan sen homman multa pois.. Elikkä se meni sit muualle maalattavaks, ja viikko sit me vihdoin saatiin valmiiks maalattu pinnasänky kotiin! :D Tää kuva erityisesti on huono, koska otin sen ilman salamaa, mutta tässä kuvassa oikea väri näkyy parhaiten.. :)
Ehkä saatte jotenkin selvää.. :D

Sitten viime viikolla yks päivä otin siskon vanhemman pojan meille muutamaks tunniks hoitoon, ja mikä mahdottoman ihana ja puun takaa tuleva yllätys oli, kun sisko toi mulle poikaa hakiessa tän:
oon ihan täpinöissäni tästä!! :D Tää on kiihdyttänyt mun neulomisvimmaa (tai ainekin intoa) entisestään! ;)

Viime viikolla oli myös Polarn O.Pyretin joku outlet tms myynti, ja käyntiinpä mekin nappaamassa muutama juttu alle 50prosentilla.. :)



Ihania eikö? ;) Erityisesti oon onnellinen neuletakista (näyttää kuvassa vähän tummemmalta) ja sukkiksista, tota neuletakkia katoin jo keväällä, mut en viittinyt kesää vasten ostaa, se on niin ihanan syksynen/talvinen, ja nyt siis sain sen! :D Ja noi sukkikset meillä itseasiassa oli jo keväällä, pienempää kokoa, tykkäsin tosi paljon, ihanaa materiaalia! :)

Ja sit maanantaina käväsin ostamassa lankoja ja puikkoja, meni yhteensä 45€, mut onneks saatiin just kirppisrahat sopivasti! ;D
Eli noi on jo kovaa vauhtia käytössä, oon ollu aina noiden kimpussa kun vaan oon ehtinyt.. Nyt neidillä alkoikin korvatulehdus, että kotona sairastellessa on toivottavasti aikaa myös neuloa! :)

Ps. Mua ällöttää että tuolla ulkona on niin auronkoista, mun mielestä syksyssä on just parasta se, että on pimeetä ja sateista! ;D Mutta kauniita syyspäiviä nyt sitten kaikille! :)

- Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni - jätä kommentti! :)