maanantai 20. joulukuuta 2010

Kuulumisia.. :)

 Kuva weheartit.com
Mä en tiedä miten mä oon nyt kauheen huonosti postaillu tällä viikolla.. :( Vaikka ollaan oltu paljon kotona (sairasteltu) ja on uusia juttuja ostettu ja saatu ja oon tehny käsitöitä, ym, joten kaikkee on perjaattees tapahtunu mistä ois voinu kirjottaa.. ;) En vaan oo saanu aikaseks, ja siis mulla postauksen tekeminen ja kuvien otto kulkee vähän käsikädessä ja mä en oo jaksanu ottaa yhtään kuvia viime päivinä joten siks kai tännekkään ei oo mitään päätynyt.. :D

No anyways, me ollaan täällä ihan hengissä ja flunssaki lähes jo voitettu, pientä joulustressiä ois tuloillaan mutta ihmeen hyvällä ja stressittömällä tuulella oon ollu.. :) Huomenna pariks päiväks Helsinkiin, vikoja joulushoppailuja (okei suurin osa vielä) ja vähän tuttujen tapaamisia, sit ehkäpä keskiviikkoiltana takasin ja jouluvalmisteluihin mars! :D Jee, oon onnellinen. :) Tällä viikolla saatiin tänne jo pari kassillista lahjoja ja sehän alko sit mahanpohjassa kutkutella sopivasti.. ;) Ja yhden sain ihan ilman pakettiakin ja se on jo käytössä, tälläkin hetkellä, nimittäin uus tietokone! :)

Jeps mutta mun jutut on aika päättömiä tällä hetkellä, ajattelin vaan edes jotain kirjotella, ja jo ens viikolla toivottavasti parempia postauksia! :) Nyt hyvät yöt ja myöskin hyvää alkuviikkoa (ens viikolla joulu hei! :D) pariin päivään ainekaan mua ei varmaan täällä näy..! Älkää stressatko vaan nauttikaa ja rauhottukaa joulua varten! :)
Kermakaakao :D (joskus viikko sit) pahoittelut todella huonosta kuvasta..

-Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni - jätä kommentti! :)