torstai 23. joulukuuta 2010

Sekalainen seurakunta laukussa

Oon pitkään ajatellut, että teen postauksen laukun sisällöstä.. :D Tiedättekö, kun monissa blogeissa esitellään mitä laukusta löytyy..? No multahan löytyy yleensä kaikenlaista, varsinkin nykyään kun se on myös hoitolaukku samassa (toisaalta ennen mulla oli kaikkea kalenteria, kirjoja, mitä milloinkin - mitä nykyään yleensä ei oo..). Kaikki aina nauraa mun laukulle kun sieltä oikeesti saattaa löytyä vaikka mitä (usein kyllä jää löytymättä just se mitä etin) ja se painaa ihan hulluna. No, tässä nyt olis sitten sellanen postaus, toki nää tavarat ei tietenkään ain pysy ihan samoina, mutta tässä just tän illan tavarat.. :)
  Laukku.
 Sisältö lattialle kumottuna :D
 Rasvoja, lääkkeitä ym, passi, lompakko, röökit ja skipbo- kortit (! :D)
Roskia ja etukuponkeja ym, sellasta pohjalle unohtunutta tavaraa...
 Pari lelua neidille.
 Meiän molempien hanskat (no yleensä nää tietysti on kädessä kun ulos lähdetään...
 Kosteuspyyhkeitä, vaipanvaihtoalustoja, vaippoja, vaihtovaatteet ja panta (ei kyllä ikinä käytössä :D) neidille.
 Ruokalappu, ruokapurkkeja, maitotetroja, neuvolakortti.
Rätti (tätä ei aina oo tai sit on monta ja näitä on siis erilaisia), suklaapatukka (saatiin ilmasiks ja on nähtävästi jääny tonne), pastilliaski ja pohjalle levinneet pastillit..

Lisäksi laukusta löytyy mitä ei kuvissa näy (aina) avaimet, kamera, tuttipullo tai kaks (joskus) enemmän ruokia ja maitoa, sekalaisesti vaatekappaleita, käsityö.. :) Olikohan tossa nyt kaikki, ehkäpä..? :D

- Johanna

2 kommenttia:

  1. Mulla löytyi myös paljon tavaraa laukusta, kunnes tietosesti vaihdoin pienempään laukkuun, niin ei tule kuljetettua turhaa tavaraa mukana. Ja sitte esim. kassalla löytää sen lompakon sieltä, eikä joudu venyttämään jonoa tonkimalla laukku perinpohjaisesti.

    Muutama kesä sitten mulla pyöri kakkulapio viikkoja käsilaukussa, kun en sitä ikinä muistanu ottaa kotona pois! :D

    VastaaPoista
  2. Haha just hyvä toi kakkulapio! :D Mulla kans välillä jää jotain kummallista sinne pyörimään, kuten nyt noi skipbo-kortit.. :)

    Joo, mä vaan en osaa käyttää pieniä laukkuja, saatan aina välillä hetken pitää pientä mut palaan hyvin nopeesti taas isoon.. :) Tosin mulla on lompakko kyllä niin iso että se löytyy yleensä nopeesti.. :D

    VastaaPoista

Piristä päivääni - jätä kommentti! :)