keskiviikko 29. joulukuuta 2010

Lahjoja part 1

Joulu meni jo hirmusen nopeesti ohi, mutta postailla en oo kerenny ja jaksanu, perjantaista maanantaihin oli hirveesti ohjelmaa (enemmän ku minään vuonna) ja sit tulinki ma/ti-yönä kipeeks (again! :/) neiti on ollut yskässä jo  viikon = mä en oo nukkunu.. Mutta joulu oli tosi ihana ja kiva, vaikkakin hirmu erilainen kuin muina vuosina! :) Mulla joulufiiliskin ym lähti käyntiin tänä vuonna ihan liian myöhään, oikeastaan jouluviikolla vasta! :O En ees torttuja tai riisipuuroa tehny kertaakaan himassa (!!!) vaikka ne on siis mun ihan ultimate-herkkuja ja yleensä alan tekee niitä viimeistään marraskuussa.. Myöskään suklaata en oo oikein syöny, siis vähemmän ku ikinä :O (vaikka vielä olis wiener nougat-paketti jäljellä..)  tänä jouluna herkkuja oli  kalat ja juustot ja suolakeksit.. ;) Eli siis älkää pelätkö, oon mä silti hirveesti syöny! :D Yks juttu kanssa mikä mua vähän jopa stressas, meinaan mulla ei ollut yhtään sellasta päivää et oisin vaa hengannu yöppäreissä, lukenu, herkutellu ja pelaillu (ja siis noi on ihan mun lemppariasioita joulussa! :)) oon kyllä lukenu mutta lähinnä sillei yöpainotteisesti, tosi kiva siis, mutta ehkä mä nyt otan vähän takaspäin kun tulin heti kipeeks..! :D

No mutta, jotten mä mitään sekavaa ja päätöntä romaania tähän rupeis kirjottaa, niin pidemittä puheitta itse asiaan... :D Mä en muistanu ottaa paljoo yhtään kuvia ja ne mitkä otin onki lähinnä ihmisistä, joten niitä en tänne haluu laittaa.. Mutta tässä olis lahjoista kuvia (muilta meille :)) en välttämättä ihan kaikista muistanu ottaa kuvia, kuten yhestä ihan huippu lahjastya - peitosta! :) Oon jo pidemmän aikaa miettiny että tarvisin uuden paksun ja lämpimän peiton, mutten tietääkseni oo siitä edes puhunu kenellekkää, no arvatkaapa olinko iloinen kun sellanen tuli paketista! :D
 Kirjoja ja kalenteri (nää kovat on niitä parhaimpia lahjoja, sydänsydän! :D)!
 Rasvoja ym ja aivan ihania pinssejä (ette varmaan tiennykkään mutta oon ollu innokas pinssien keräilijä, mulla oli laukussa kiinni kaikkia erilaisia (esim metrossa ihmiset saatto vaivihkaa koittaa lukea nitä- ne oli suurinosa sellasia jotain tekstipinssejä, vähän "kantaaottavia".. :D), mutta jossain vaiheessa ne jäi, eli noi oli ihan yllätys mutta voi vitsi miten rakkautta ensisilmäyksellä!! ;)).
 Villasukat (jes! :D)
 Muumilautanen ja -muki neidille! :)
 Mulle yöppärihousut, sukkia ja käsisäärystimet, tai "päättömät" lapaset, vai mitkä noi nyt on..? :D
 Pyyhkeet molemmille..
Vaatteita neidille (osa jo pesussa niin ei päässy kuvaan..).
 Wienereitä (namnam) iittalan kulho ja keksejä & fanipaloja..
 Muutama lelu (toi keskel oleva nukke on kyllä toisaalta aika pelottava - siitä kun painaa ni rupee soimaan kehtolaulu ja päähän syttyy valo! :D ei oo (iso)mummu tainnu ihan ymmärtää ostaessaan... ;P).
 Legoja (dubloja) jeejee! :D En tiiä kumpi meistä nauttii enemmän... ;D
Ihanat tuttinauha ja puukirjain.
 Nää molemmat kirjat on itseasias multa neidille.. :)

- Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni - jätä kommentti! :)