torstai 30. joulukuuta 2010

Päivä muiden joukossa.

Oli pakko tulla kirjottamaan meiän päivästä.. :) Ollaan oltu himassa lukuunottamatta pieniä pakollisia lenkkejä koiran kanssa.

Mä oon lukenu, niistäny ja ollu vähän koneella...

Neiti on yskiny, nukkunu ja sotkenu (tai voi olla et vähän me kaikki :D)...

Tein nyt "torttuja" kun valitin etten oo niitä tehny tänä vuonna.. :D Tosin tein ne veljen vaimon tapaan, eli kapeina suorina paloina uuniiin ja sit väliin kermavaahtoa ja luumumarmelaadia, nami..! :)

Söin (edellämainituista johtuen) itteni niin ähkyyn että tuntu kuin oisin taas viimisilläni raskaana; ei pysty olemaan oikein mitenkään sen mahan kanssa ja tekis mieli irrottaa se hetkeks kokonaan pois! :S

Neiti maisteli nyt sitten herkkuja - noita torttuja ilman sisältöä.. :D Jotenkin tässä joulunaikaan on tapahtunu sellasta että neiti on alkanu saamaan pienen pieniä herkkuja maisteltavaksi.. No, pitkään me kuitenki selvittiin niin ettei se saanu mitään "hyvää".. :)

Oon alottanu koristelemaan neuvolakortinkansia, mutta niistä kuvaa joku toinen kerta.. :)

Neiti sanoi ensimmäistä kertaa, mun suureksi hämmästykseksi (meinasin pudota tuolilta :D) "koira" aivan selkeesti niin että ärräkin pärähti! <3 ;)

Me vähän leikittiin lentokonetta ja muuta ja neiti oksens mun päälle, ensin aloin hihittää hysteerisenä ja sit meinasin ite oksentaa vuorostani sen päälle, sen verran inha olo oli! :/ :D Mun oksennusrefleksi on tainnu vaan voimistua raskauspahoinvointien jälkeen..

Kävin varmaan puolen tunnin suihkussa ja; pesin itteni kokonaan shampoolla, päivittelin hölmöilyjäni ja ajattelin ottaa lisää shampoota sitten ihan niihin hiuksiin, mutta otinki sitten (jonkun lihasmuistin avulla - shampoon jälkeen suihkusaippua..) suihkusaippuaa ja pesin uudestaan kainalot, no sen jälkeen vihdoin (ajatellen tarkasti mitä teen) sain otettua SHAMPOOTA JA laitettua sitä HIUKSIIN..! ;D

Nyt alkais päivä (onneks) olee pulkassa ja ois aika painua ihanan lämpöisen täkin alle ja höyhensaarille! ;) Hyvät yöt kaikille! :)





(Toi lego-kuva on oikeesti eiliseltä.. :D)

- Johanna

Ps. Tän postauksen julkasu vähän viivästy koska mun kone ei jostain syystä suostunu tunnistaa mun kameraa ni en saanu aluks siirrettyä kuvia koneelle, ah, just sellasta mistä haluun tapella ku silmät ristissä ajattelen tehdä pikapostauksen... :/ Mutta nyt alkais olla päivä pulkassa... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni - jätä kommentti! :)